Τα χρυσά μυστικά για airbnb που θα αυξήσουν τις κρατήσεις σου

Μυστικα για airbnb

Θέλεις να μάθεις όλα τα χρυσά μυστικά για το airbnb σου που θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις ακόμα περισσότερο τις κρατήσεις σου μέσα από συμβουλές ειδικών; Τότε είσαι στο σωστό άρθρο!

Το Airbnb έχει φέρει επανάσταση σε όλα τα ταξίδια προσφέροντάς μοναδικές εμπειρίες διαμονής και φυσικά, μια νέα πηγή εισοδήματος. Ωστόσο, με τον αυξανόμενο ανταγωνισμό, η επιτυχία ενός καταλύματος δεν είναι δεδομένη. Αν θέλεις να ξεχωρίσεις και να διασφαλίσεις ότι το Airbnb σου θα είναι πάντα γεμάτο με ικανοποιημένους επισκέπτες, υπάρχουν ορισμένα μυστικά για airbnb που πρέπει να γνωρίζεις. Από την ελκυστική παρουσίαση του χώρου σου μέχρι την εξαιρετική εξυπηρέτηση και την έξυπνη τιμολόγηση, αυτά τα κλειδιά μπορούν να κάνουν τη διαφορά και να μετατρέψουν το κατάλυμά σου σε κορυφαία επιλογή. Ας εξερευνήσουμε μαζί αυτά τα μυστικά για να δημιουργήσεις μια αξέχαστη εμπειρία για τους επισκέπτες σου και να πετύχεις στον κόσμο του Airbnb γιατί η διαχείριση ακινήτων και airbnb δεν είναι και τόσο εύκολη υπόθεση!

ΜΥΣΤΙΚΑ ΓΙΑ AIRBNB

Πάμε να δούμε με Bullets και έπειτα αναλυτικά τα πιο σημαντικά μυστικά για το airbnb που προσέχουν και εκτιμούν οι επισκέπτες και βάσει αυτών βάζουν και τις καλές ή κακές κριτικές.

 

  1. Ελκυστικές Φωτογραφίες:
  2. Πλήρης και Ειλικρινής Περιγραφή:
  3. Τιμολόγηση:
  4. Καθαριότητα:
  5. Άνεση και Παροχές:
  6. Εξαιρετική Φιλοξενία:
  7. Κριτικές και Βαθμολογίες:

Ελκυστικές Φωτογραφίες

 

Μυστικα airbnb με σωστες φωτογραφιες

 

 

Οι ελκυστικές φωτογραφίες είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία για την επιτυχία του Airbnb σου. 

 

  1. Επαγγελματική Φωτογράφιση:

    • Προσέλαβε έναν επαγγελματία φωτογράφο που έχει εμπειρία στη φωτογράφιση ακινήτων. Ένας επαγγελματίας ξέρει πώς να αναδείξει τον χώρο σου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, χρησιμοποιώντας τον κατάλληλο εξοπλισμό και τεχνικές.
  2. Καθαριότητα και Τάξη:

    • Πριν από τη φωτογράφιση, βεβαιώσου ότι ο χώρος είναι απόλυτα καθαρός και τακτοποιημένος. Απομάκρυνε κάθε αντικείμενο που μπορεί να αποσπάσει την προσοχή και φρόντισε να δείχνουν όλα τα δωμάτια τακτοποιημένα και ευρύχωρα.
  3. Φωτισμός:

    • Χρησιμοποίησε φυσικό φως όσο το δυνατόν περισσότερο. Άνοιξε κουρτίνες και παράθυρα για να εισέρχεται το φως του ήλιου. Αν χρειάζεται, πρόσθεσε τεχνητό φως για να φωτίσεις σκοτεινές γωνίες. Ο καλός φωτισμός κάνει τον χώρο να δείχνει πιο ζεστός και φιλόξενος.
  4. Γωνίες και Προοπτικές:

    • Φωτογράφισε κάθε δωμάτιο από διάφορες γωνίες για να δώσεις μια πλήρη εικόνα του χώρου. Προσπάθησε να τραβήξεις φωτογραφίες από γωνίες που δείχνουν το μέγεθος και την διάταξη των δωματίων.
  5. Αναδείξτε τις Λεπτομέρειες:

    • Εστίασε σε ιδιαίτερες λεπτομέρειες που κάνουν το κατάλυμά σου μοναδικό, όπως μια όμορφη θέα, μια ιδιαίτερη διακόσμηση ή ποιοτικά έπιπλα. Αυτές οι λεπτομέρειες μπορούν να κάνουν τη διαφορά για τους επισκέπτες.
  6. Εξωτερικοί Χώροι:

    • Μην ξεχάσεις να φωτογραφίσεις και τους εξωτερικούς χώρους, όπως τον κήπο, τη βεράντα ή την είσοδο. Οι εξωτερικοί χώροι είναι εξίσου σημαντικοί, καθώς δίνουν μια ολοκληρωμένη εικόνα του καταλύματος.
  7. Σωστή Επεξεργασία:

    • Χρησιμοποίησε προγράμματα επεξεργασίας για να βελτιώσεις τις φωτογραφίες σου, διορθώνοντας το φωτισμό και τα χρώματα. Ωστόσο, μην υπερβάλεις στην επεξεργασία, καθώς οι φωτογραφίες πρέπει να είναι ρεαλιστικές και να αντικατοπτρίζουν την πραγματική εικόνα του καταλύματος.
  8. Διαφορετικές Εποχές και Στιγμές της Ημέρας:

    • Αν είναι δυνατόν, φωτογράφισε το κατάλυμά σου σε διαφορετικές εποχές του χρόνου και διαφορετικές στιγμές της ημέρας για να δείξεις πώς αλλάζει η ατμόσφαιρα του χώρου.

Ακολουθώντας αυτές τις συμβουλές, μπορείς να εξασφαλίσεις ότι οι φωτογραφίες του Airbnb σου θα προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες και θα δημιουργήσουν μια θετική πρώτη εντύπωση που θα τους ωθήσει να επιλέξουν το κατάλυμά σου.

 

Πλήρης και ειλικρινής περιγραφή

 

Μυστικα airbnb για περιγραφη

 

 

Η πλήρης και ειλικρινής περιγραφή του Airbnb καταλύματός σου είναι από τα πιο απαραίτητα μυστικά για το airbnb  για να προσελκύσεις τους σωστούς επισκέπτες και να αποφύγεις αρνητικές κριτικές. 

 

  1. Αναλυτική Περιγραφή του Χώρου:

    • Περιέγραψε κάθε δωμάτιο του καταλύματός σου ξεχωριστά. Αναφέρε τα κύρια χαρακτηριστικά και τις παροχές που διαθέτει. Για παράδειγμα, περιέγραψε το σαλόνι, την κουζίνα, τα υπνοδωμάτια, τα μπάνια και τυχόν εξωτερικούς χώρους.
  2. Παροχές και Εξοπλισμός:

    • Κατάγραψε όλες τις παροχές που προσφέρεις, όπως Wi-Fi, τηλεόραση, κλιματισμό, θέρμανση, πλυντήριο, στεγνωτήριο, καφετιέρα, μαγειρικά σκεύη, προϊόντα περιποίησης κ.λπ. Μην ξεχάσεις να αναφέρεις τυχόν επιπλέον παροχές όπως ποδήλατα, BBQ, ή πισίνα.
    • Είναι επίσης πολύ σημαντικό να έχεις και όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό για το airbnb σου
  3. Ειλικρίνεια για τα Μειονεκτήματα:

    • Να είσαι ειλικρινής σχετικά με οποιαδήποτε αρνητικά σημεία του καταλύματός σου. Για παράδειγμα, αν το διαμέρισμα βρίσκεται σε περιοχή με θόρυβο ή αν υπάρχουν σκαλοπάτια που μπορεί να δυσκολέψουν τους επισκέπτες με κινητικά προβλήματα, πρέπει να το αναφέρεις. Η ειλικρίνεια βοηθάει στη διαχείριση των προσδοκιών των επισκεπτών και στην αποφυγή αρνητικών κριτικών.
  4. Περιγραφή της Περιοχής:

    • Παρέχει πληροφορίες για την περιοχή όπου βρίσκεται το κατάλυμά σου. Αναφέρσου σε κοντινά αξιοθέατα, μαγαζιά, εστιατόρια, μέσα μαζικής μεταφοράς και οτιδήποτε άλλο μπορεί να ενδιαφέρει τους επισκέπτες σου. Επίσης, περιέγραψε την αίσθηση της γειτονιάς (π.χ., αν είναι ήσυχη, οικογενειακή, ζωντανή).
  5. Οδηγίες Πρόσβασης:

    • Δώσε σαφείς οδηγίες για το πώς να φτάσουν οι επισκέπτες στο κατάλυμά σου. Αναφέρσου στις επιλογές μετακίνησης από το αεροδρόμιο ή τον σιδηροδρομικό σταθμό, καθώς και στη δυνατότητα στάθμευσης.
  6. Κανόνες Σπιτιού:

    • Καθόρισε τους κανόνες του σπιτιού με σαφήνεια. Αναφέρσου σε θέματα όπως το κάπνισμα, τα κατοικίδια, οι ώρες κοινής ησυχίας, η χρήση των συσκευών και οι διαδικασίες check-in/check-out.
  7. Ακριβείς Φωτογραφίες:

    • Φρόντισε οι φωτογραφίες που συνοδεύουν την περιγραφή να είναι ακριβείς και να ανταποκρίνονται στην πραγματική κατάσταση του καταλύματος. Μην χρησιμοποιείς παλιές ή ρετουσαρισμένες φωτογραφίες που μπορεί να παραπλανήσουν τους επισκέπτες.
  8. Προσωπική Νότα:

    • Πρόσθεσε μια προσωπική νότα στην περιγραφή σου. Μίλησε για τον εαυτό σου και γιατί αποφάσισες να προσφέρεις το κατάλυμά σου στο Airbnb. Αυτή η προσωπική προσέγγιση μπορεί να κάνει τους επισκέπτες να αισθανθούν πιο άνετα και ευπρόσδεκτοι.
  9. Σαφής και Κατανοητή Γλώσσα:

    • Χρησιμοποίησε απλή και κατανοητή γλώσσα. Απόφυγε τη χρήση τεχνικών όρων ή υπερβολικά «λουστραρισμένων» περιγραφών που μπορεί να προκαλέσουν σύγχυση ή αμφιβολίες.

Ακολουθώντας αυτές τις συμβουλές, μπορείς να δημιουργήσεις μια περιγραφή που όχι μόνο θα προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες, αλλά και θα εξασφαλίσει ότι οι προσδοκίες τους θα είναι ρεαλιστικές και η εμπειρία τους θετική.

Τιμολόγηση

 

μυστικα airbnb με σωστή τιμολογηση

 

 

Η σωστή τιμολόγηση του Airbnb καταλύματός σου είναι κρίσιμη για την επιτυχία του, καθώς μπορεί να επηρεάσει άμεσα την πληρότητα και τα έσοδά σου. 

 

  1. Έρευνα της Αγοράς:

    • Κάνε μια λεπτομερή έρευνα για να δεις τιμές παρόμοιων καταλυμάτων στην περιοχή σου. Λάβε υπόψη το μέγεθος του καταλύματος, τις παροχές, την τοποθεσία και την εποχικότητα. Χρησιμοποίησε εργαλεία όπως το Airbnb’s Smart Pricing ή άλλα λογισμικά τιμολόγησης που μπορούν να σε βοηθήσουν να αναλύσεις τις τάσεις της αγοράς.
  2. Διακύμανση Τιμών Ανά Εποχή:

    • Ρύθμισε τις τιμές σου ανάλογα με την εποχικότητα. Κατά την υψηλή περίοδο (καλοκαίρι, διακοπές, μεγάλα τοπικά γεγονότα), οι τιμές μπορούν να είναι υψηλότερες λόγω της αυξημένης ζήτησης. Αντίθετα, κατά τη χαμηλή περίοδο, μπορείς να προσφέρεις χαμηλότερες τιμές για να προσελκύσεις περισσότερους επισκέπτες.
  3. Ειδικές Εκπτώσεις και Προσφορές:

    • Προσφέρε εκπτώσεις για μεγάλες διαμονές (εβδομαδιαίες ή μηνιαίες), εκπτώσεις για τις πρώτες κρατήσεις ή προσφορές τελευταίας στιγμής για να αυξήσεις την πληρότητα. Αυτές οι εκπτώσεις μπορούν να ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να κλείσουν το κατάλυμά σου αντί για κάποιο άλλο.
  4. Ελάχιστη Διαμονή:

    • Καθόρισε ένα ελάχιστο αριθμό διανυκτερεύσεων για κρατήσεις, ειδικά κατά τη διάρκεια της υψηλής περιόδου. Αυτό μπορεί να μειώσει τον αριθμό των αλλαγών επισκεπτών και να εξασφαλίσει μεγαλύτερες διαμονές που είναι λιγότερο απαιτητικές σε διαχείριση.
  5. Πρόσθετες Χρεώσεις:

    • Υπολόγισε και ανακοίνωσε τυχόν πρόσθετες χρεώσεις, όπως τα τέλη καθαρισμού, τα τέλη για επιπλέον επισκέπτες ή τις χρεώσεις για ειδικές παροχές. Να είσαι σαφής σχετικά με αυτές τις χρεώσεις στην περιγραφή του καταλύματός σου για να αποφύγεις εκπλήξεις και απογοητεύσεις.
  6. Δυναμική Τιμολόγηση:

    • Χρησιμοποίησε δυναμική τιμολόγηση που προσαρμόζεται αυτόματα ανάλογα με τη ζήτηση και την προσφορά στην περιοχή σου. Αυτό το σύστημα μπορεί να σε βοηθήσει να μεγιστοποιήσεις τα έσοδά σου αυξάνοντας τις τιμές όταν η ζήτηση είναι υψηλή και μειώνοντάς τις όταν είναι χαμηλή.
  7. Αναλυτικά Στατιστικά και Ανατροφοδότηση:

    • Παρακολούθησε τα στατιστικά στοιχεία των κρατήσεων και λάβε υπόψη την ανατροφοδότηση των επισκεπτών για να προσαρμόσεις την τιμολογιακή στρατηγική σου. Αν δεις ότι το κατάλυμά σου είναι συνεχώς κλεισμένο, ίσως μπορείς να αυξήσεις ελαφρώς τις τιμές. Αν έχεις πολλά κενά, σκέψου να μειώσεις τις τιμές ή να προσφέρεις ειδικές προσφορές.
  8. Συγκριτική Αξία:

    • Διασφάλισε ότι η τιμή που προσφέρεις αντικατοπτρίζει την αξία που παρέχεις. Αν το κατάλυμά σου διαθέτει μοναδικά χαρακτηριστικά ή παροχές που δεν έχουν οι ανταγωνιστές, μπορείς να το τιμολογήσεις λίγο υψηλότερα. Βεβαιώσου όμως ότι αυτή η υψηλότερη τιμή δικαιολογείται από την ποιότητα και τις παροχές που προσφέρεις.
  9. Ευελιξία και Προσαρμογή:

    • Να είσαι ευέλικτος και έτοιμος να προσαρμόσεις τις τιμές σου βάσει των αλλαγών στην αγορά και της ανατροφοδότησης που λαμβάνεις. Η συνεχής προσαρμογή και παρακολούθηση της τιμολογιακής στρατηγικής σου μπορεί να σε βοηθήσει να παραμείνεις ανταγωνιστικός.

Ακολουθώντας αυτές τις συμβουλές, μπορείς να καθορίσεις μια τιμή που θα προσελκύσει επισκέπτες και θα μεγιστοποιήσει τα έσοδά σου, ενώ ταυτόχρονα θα διασφαλίσεις ότι οι επισκέπτες σου θα νιώθουν ότι λαμβάνουν αξία για τα χρήματά τους.

Για αυτό και μια εταιρεία διαχείρισης ακινήτων και airbnb είναι απαραίτητη σε αυτή την περίπτωση!
 

Καθαριότητα

 

μυστικα για airbnb με καθαριοτητα

 

 

 

Η καθαριότητα είναι  από τα πιο σημαντικά μυστικά για airbnb που οδηγούν  στην επιτυχία του Airbnb καταλύματός σου.

  1. Συχνή και Επαγγελματική Καθαριότητα:

    • Βεβαιώσου ότι ο χώρος καθαρίζεται σχολαστικά πριν από την άφιξη κάθε νέου επισκέπτη. Η καθαριότητα πρέπει να είναι επαγγελματικού επιπέδου, με κάθε γωνιά του σπιτιού να είναι πεντακάθαρη.
  2. Καθαρισμός Κοινόχρηστων Χώρων:

    • Οι κοινόχρηστοι χώροι, όπως το σαλόνι, η κουζίνα και το μπάνιο, πρέπει να είναι ιδιαίτερα καθαροί. Αυτό περιλαμβάνει τον καθαρισμό όλων των επιφανειών, των δαπέδων, των παραθύρων και των επίπλων.
  3. Κουζίνα:

    • Καθάρισε όλα τα σκεύη, τα πιάτα, τα μαγειρικά σκεύη και τις συσκευές κουζίνας. Βεβαιώσου ότι το ψυγείο είναι καθαρό και άδειο από παλιά τρόφιμα. Οι πάγκοι, οι νεροχύτες και οι εστίες μαγειρέματος πρέπει να είναι λαμπεροί και απαλλαγμένοι από υπολείμματα τροφών.
  4. Μπάνιο:

    • Το μπάνιο πρέπει να λάμπει από καθαριότητα. Καθάρισε καλά την τουαλέτα, τη μπανιέρα/ντους, τους νιπτήρες και τους καθρέφτες. Αντικατάστησε τα χρησιμοποιημένα σαπούνια, σαμπουάν και άλλες προμήθειες με νέα προϊόντα για τους νέους επισκέπτες.
  5. Υπνοδωμάτια:

    • Άλλαξε και πλύνε όλα τα κλινοσκεπάσματα, τις μαξιλαροθήκες και τα σεντόνια. Βεβαιώσου ότι τα στρώματα είναι καθαρά και χωρίς λεκέδες. Φρόντισε τα έπιπλα και οι ντουλάπες να είναι καθαρά και τακτοποιημένα.
  6. Δάπεδα και Χαλιά:

    • Σκούπισε και σφουγγάρισε όλα τα δάπεδα. Τα χαλιά πρέπει να σκουπίζονται με ηλεκτρική σκούπα και να καθαρίζονται σε βάθος σε τακτά χρονικά διαστήματα, αν χρειάζεται.
  7. Σκουπίδια:

    • Άδειασε όλους τους κάδους απορριμμάτων και ανακύκλωσης. Τοποθέτησε νέες σακούλες σκουπιδιών στους κάδους.
  8. Σκόνη και Αράχνες:

    • Σκούπισε τη σκόνη από όλες τις επιφάνειες, συμπεριλαμβανομένων των επίπλων, των ραφιών, των φωτιστικών και των διακοσμητικών αντικειμένων. Επίσης, βεβαιώσου ότι δεν υπάρχουν ιστούς αράχνης στις γωνίες ή στα ταβάνια.
  9. Παράθυρα και Καθρέφτες:

    • Καθάρισε όλα τα παράθυρα και τους καθρέφτες για να είναι διαυγή και χωρίς σημάδια.
  10. Εξωτερικοί Χώροι:

    • Αν διαθέτεις κήπο, βεράντα ή μπαλκόνι, βεβαιώσου ότι είναι καθαροί και τακτοποιημένοι. Σκούπισε τα δάπεδα, καθάρισε τα έπιπλα εξωτερικού χώρου και απομάκρυνε τυχόν σκουπίδια.
  11. Προμήθειες Καθαριότητας:

    • Προμήθευσε το κατάλυμα με βασικά είδη καθαριότητας, όπως απορρυπαντικά, σαπούνια, σφουγγάρια και χαρτί υγείας. Αυτό δείχνει στους επισκέπτες ότι ενδιαφέρεσαι για την καθαριότητα και την άνεσή τους.
  12. Τακτικός Έλεγχος:

    • Κάνε έναν τελικό έλεγχο πριν από την άφιξη των επισκεπτών για να βεβαιωθείς ότι όλα είναι στην εντέλεια. Ένας καθαρός και τακτοποιημένος χώρος δημιουργεί την καλύτερη πρώτη εντύπωση και συμβάλλει στην ευχάριστη διαμονή των επισκεπτών.

Η διατήρηση της καθαριότητας είναι ζωτικής σημασίας για να διασφαλίσεις ότι οι επισκέπτες θα έχουν μια θετική εμπειρία και θα αφήσουν καλές κριτικές, που με τη σειρά τους θα αυξήσουν την επιτυχία του καταλύματός σου στο Airbnb.

Άνεση και παροχές

 

μυστικα airbnb με ανέσεις και παροχές

 

 

Η άνεση και οι παροχές είναι από τα μυστικά για airbnb ζωτικής σημασίας για να προσφέρεις μια ευχάριστη και αξέχαστη διαμονή στους επισκέπτες σου στο Airbnb. 

Άνεση

  1. Ποιότητα Κλινοσκεπασμάτων και Στρωμάτων:

    • Προσέφερε άνετα και καθαρά κλινοσκεπάσματα, μαξιλάρια και στρώματα καλής ποιότητας. Οι επισκέπτες εκτιμούν έναν καλό ύπνο, και η άνεση στο κρεβάτι είναι κλειδί για αυτό.
  2. Επίπλωση:

    • Βεβαιώσου ότι τα έπιπλα είναι άνετα και σε καλή κατάσταση. Ένα άνετο καναπέ, καρέκλες και τραπέζι θα κάνουν τη διαμονή πιο ευχάριστη. Τα έπιπλα πρέπει επίσης να ταιριάζουν αισθητικά με τον χώρο και να μην είναι υπερβολικά φορτωμένα.
  3. Κλιματισμός και Θέρμανση:

    • Εξασφάλισε ότι το κατάλυμά σου διαθέτει κατάλληλο σύστημα κλιματισμού και θέρμανσης, ώστε να προσφέρει άνεση σε όλες τις εποχές. Οι επισκέπτες θα πρέπει να μπορούν να ρυθμίζουν τη θερμοκρασία του χώρου σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους.
  4. Ιδιωτικότητα και Ησυχία:

    • Προσέφερε όσο το δυνατόν περισσότερη ιδιωτικότητα και ησυχία. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με καλές κουρτίνες, μονώσεις στους τοίχους και παράθυρα που μπλοκάρουν τον εξωτερικό θόρυβο.
  5. Ευρύχωροι Χώροι:

    • Φρόντισε να είναι ευρύχωροι οι χώροι και να υπάρχει αρκετός χώρος για να κινηθούν άνετα οι επισκέπτες. Ένας καλός σχεδιασμός και η τακτοποιημένη διαρρύθμιση βοηθούν στη δημιουργία ενός άνετου περιβάλλοντος.

Παροχές

  1. Wi-Fi και Τεχνολογία:

    • Προσέφερε δωρεάν και γρήγορο Wi-Fi. Οι επισκέπτες αναμένουν να έχουν αξιόπιστη σύνδεση στο διαδίκτυο. Επίσης, σιγουρέψου ότι υπάρχουν διαθέσιμα τηλεόραση και άλλες συσκευές ψυχαγωγίας, όπως Netflix ή άλλα συνδρομητικά κανάλια.
  2. Κουζίνα Πλήρως Εξοπλισμένη:

    • Εξόπλισε την κουζίνα με όλα τα απαραίτητα σκεύη και συσκευές, όπως φούρνος, μικροκυμάτων, καφετιέρα, βραστήρας, ψυγείο, πιάτα, ποτήρια, μαχαιροπίρουνα και μαγειρικά σκεύη. Αυτό επιτρέπει στους επισκέπτες να ετοιμάζουν γεύματα στο σπίτι.
  3. Προϊόντα Καθαριότητας και Υγιεινής:

    • Παρέχει προϊόντα καθαριότητας, όπως σαπούνι, σαμπουάν, μαλακτικό, χαρτί υγείας και πετσέτες. Οι επισκέπτες θα εκτιμήσουν το να μην χρειάζεται να φέρουν τα δικά τους.
  4. Πρόσθετες Παροχές:

    • Πρόσθεσε παροχές όπως σίδερο και σιδερώστρα, πιστολάκι μαλλιών, πλυντήριο και στεγνωτήριο. Ανάλογα με το είδος των επισκεπτών σου, μπορείς να παρέχεις επίσης βρεφικά κρεβάτια ή καρεκλάκια φαγητού.
  5. Ασφάλεια:

    • Εξασφάλισε ότι το κατάλυμα είναι ασφαλές, με καλές κλειδαριές, συστήματα ασφαλείας, πυρανίχνευση και πυροσβεστήρες. Πληροφόρησε τους επισκέπτες για τις διαδικασίες ασφαλείας και έκτακτης ανάγκης.
  6. Καθοδηγητικές Πληροφορίες:

    • Προσέφερε έναν οδηγό με πληροφορίες για το κατάλυμα, όπως πώς να χρησιμοποιούν τις συσκευές, τους κανόνες του σπιτιού και πληροφορίες για τη γειτονιά (π.χ., κοντινά καταστήματα, εστιατόρια, μέσα μεταφοράς).
  7. Χώροι Εργασίας:

    • Αν οι επισκέπτες σου είναι επαγγελματίες που χρειάζονται να δουλέψουν κατά τη διάρκεια της διαμονής τους, εξόπλισε το κατάλυμα με έναν άνετο χώρο εργασίας, όπως γραφείο και καρέκλα γραφείου.
  8. Ανέσεις για Ψυχαγωγία:

    • Παρέχει ανέσεις για ψυχαγωγία όπως βιβλία, επιτραπέζια παιχνίδια, κονσόλες παιχνιδιών, ή ακόμα και εξωτερικές ανέσεις όπως BBQ, ποδήλατα ή εξοπλισμό παραλίας.

Παρέχοντας αυτές τις ανέσεις και παροχές, θα δημιουργήσεις ένα φιλόξενο και άνετο περιβάλλον που θα κάνει τους επισκέπτες σου να αισθανθούν σαν στο σπίτι τους, θα βελτιώσει τις κριτικές σου και θα αυξήσει την πιθανότητα επιστροφής τους.

Εξαιρετική φιλοξενία

 

μυστικα για airbnb για την φιλοξενία

 

Η εξαιρετική φιλοξενία από τα πιο σημαντικά μυστικά για airbnb, είναι το κλειδί για να προσφέρεις μια αξέχαστη εμπειρία στους επισκέπτες του Airbnb καταλύματός σου. 

Άμεση και Φιλική Επικοινωνία

  1. Γρήγορη Ανταπόκριση:

    • Απάντησε γρήγορα στα μηνύματα και τα αιτήματα των επισκεπτών, τόσο πριν όσο και κατά τη διάρκεια της διαμονής τους. Η άμεση επικοινωνία δείχνει ότι είσαι διαθέσιμος και πρόθυμος να βοηθήσεις.
  2. Φιλικός Τόνος:

    • Χρησιμοποίησε έναν φιλικό και εγκάρδιο τόνο στις συνομιλίες σου. Δείξε στους επισκέπτες ότι είσαι πρόθυμος να τους βοηθήσεις και να κάνεις τη διαμονή τους ευχάριστη.

Προσωπική Υποδοχή και Ξενάγηση

  1. Υποδοχή στο Κατάλυμα:

    • Όπου είναι δυνατό, υποδέξου τους επισκέπτες προσωπικά κατά την άφιξή τους. Καλωσόρισέ τους με ένα χαμόγελο και προσέφερε μια σύντομη ξενάγηση στο κατάλυμα, εξηγώντας τους πώς λειτουργούν οι διάφορες συσκευές και παροχές.
  2. Καλωσόρισμα με Ένα Δώρο:

    • Καλωσόρισε τους επισκέπτες με ένα μικρό δώρο ή ένα καλωσόρισμα, όπως ένα μπουκάλι νερό, κρασί, φρέσκα φρούτα ή τοπικά γλυκά. Αυτό προσθέτει μια προσωπική πινελιά και κάνει τους επισκέπτες να αισθανθούν ιδιαίτεροι.

Παροχή Χρήσιμων Πληροφοριών

  1. Οδηγός Καταλύματος:

    • Παρέχει έναν οδηγό καταλύματος που περιλαμβάνει πληροφορίες για τη χρήση των συσκευών, τους κανόνες του σπιτιού, τις διαδικασίες check-in/check-out και τις επαφές έκτακτης ανάγκης.
  2. Τοπικές Συμβουλές:

    • Παρέχει πληροφορίες για τη γειτονιά, όπως προτεινόμενα εστιατόρια, καφετέριες, καταστήματα, αξιοθέατα και μέσα μαζικής μεταφοράς. Προσφέρε χρήσιμες συμβουλές και προτάσεις που μπορεί να ενδιαφέρουν τους επισκέπτες.

Αντιμετώπιση Προβλημάτων

  1. Επίλυση Προβλημάτων Άμεσα:

    • Αν προκύψουν προβλήματα ή παράπονα κατά τη διάρκεια της διαμονής των επισκεπτών, αντιμετώπισέ τα άμεσα και αποτελεσματικά. Δείξε ότι ενδιαφέρεσαι και είσαι πρόθυμος να βρεις λύσεις.
  2. Ευελιξία και Κατανόηση:

    • Δείξε ευελιξία και κατανόηση στις ανάγκες των επισκεπτών. Αν χρειάζονται μια παράταση στην ώρα check-out ή κάποια ειδική διευκόλυνση, προσπάθησε να το πραγματοποιήσεις αν είναι εφικτό.

Αντιμετώπιση Λεπτομερειών

  1. Προσοχή στις Λεπτομέρειες:

    • Δώσε προσοχή στις μικρές λεπτομέρειες που κάνουν τη διαμονή πιο άνετη και ευχάριστη. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει πράγματα όπως φρέσκα λουλούδια, ευπαρουσίαστες πετσέτες και σεντόνια, καλάθι καλωσορίσματος ή ακόμη και βιβλία και παιχνίδια για τα παιδιά.
  2. Καθαριότητα και Συντήρηση:

    • Διατήρησε το κατάλυμα πεντακάθαρο και σε άριστη κατάσταση. Κάνε τακτική συντήρηση και επιδιορθώσεις για να βεβαιωθείς ότι όλα λειτουργούν σωστά.

Μετά την Αναχώρηση

  1. Ευχαριστήριο Μήνυμα:

    • Στείλε ένα ευχαριστήριο μήνυμα μετά την αναχώρηση των επισκεπτών. Ευχαρίστησε τους για τη διαμονή και ζήτησέ τους να αφήσουν κριτική, αν δεν το έχουν ήδη κάνει.
  2. Ανατροφοδότηση:

    • Ζήτησε από τους επισκέπτες ανατροφοδότηση για το τι τους άρεσε και τι θα μπορούσες να βελτιώσεις. Αυτό δείχνει ότι εκτιμάς τις απόψεις τους και θέλεις να βελτιώνεσαι συνεχώς.

Προσωπική Πινελιά

  1. Δημιουργία Εμπειρίας:
    • Δημιούργησε μια μοναδική εμπειρία για τους επισκέπτες σου. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει προτάσεις για δραστηριότητες ή εκδρομές στην περιοχή, θεματικές διακοσμήσεις ή ακόμα και διοργάνωση μικρών γεγονότων, όπως μαθήματα μαγειρικής ή γευσιγνωσίες κρασιών.

Η εξαιρετική φιλοξενία απαιτεί χρόνο και προσπάθεια, αλλά τα οφέλη είναι ανεκτίμητα. Οι ικανοποιημένοι επισκέπτες είναι πιο πιθανό να αφήσουν θετικές κριτικές, να επιστρέψουν στο μέλλον και να συστήσουν το κατάλυμά σου σε φίλους και συγγενείς, βοηθώντας έτσι στην αύξηση της φήμης και των κρατήσεών σου.
Σε αυτές τις περιπτώσεις είναι απαραίτητη μια εταιρεία διαχείρισης airbnb

Κριτικές και βαθμολογίες

 

μυστικα για airbnb για καλες βαθμολογιες

 

Οι κριτικές και οι βαθμολογίες στο Airbnb είναι κεντρικής σημασίας για την επιτυχία του καταλύματός σου. Μπορούμε να πούμε ότι είναι από τα πιο σημαντικά μυστικα για το airbnb Αυτές οι αξιολογήσεις προσφέρουν μια εικόνα της εμπειρίας που είχαν οι προηγούμενοι επισκέπτες και επηρεάζουν άμεσα την απόφαση των μελλοντικών επισκεπτών. 

Σε αυτές τις περιπτώσεις μια εταιρεία διαχείρισης airbnb όπως η Cohost θα σε βοηθήσει πολύ!

Συλλογή Κριτικών

  1. Παρακίνηση για Κριτικές:

    • Ενθάρρυνε τους επισκέπτες να αφήσουν κριτικές μετά τη διαμονή τους. Μπορείς να τους στείλεις ένα φιλικό μήνυμα ευχαριστώντας τους για τη διαμονή και ζητώντας τους να μοιραστούν την εμπειρία τους στην πλατφόρμα του Airbnb.
  2. Ευχαριστήριο Μήνυμα:

    • Μετά την αναχώρηση των επισκεπτών, στείλε ένα ευχαριστήριο μήνυμα, εκφράζοντας την εκτίμησή σου για την επιλογή του καταλύματός σου και ζητώντας τους να αφήσουν μια κριτική. Ένα ευγενικό υπενθύμισμα μπορεί να αυξήσει την πιθανότητα να λάβεις μια θετική κριτική.

Διαχείριση Κριτικών

  1. Απάντηση στις Κριτικές:

    • Απάντησε στις κριτικές που λαμβάνεις, είτε είναι θετικές είτε αρνητικές. Για τις θετικές κριτικές, ευχαρίστησε τους επισκέπτες για τα καλά τους λόγια. Για τις αρνητικές, απάντησε με ευγένεια και προσπάθησε να διορθώσεις τα προβλήματα που αναφέρθηκαν, δείχνοντας ότι νοιάζεσαι για την εμπειρία των επισκεπτών.
  2. Ανάλυση Κριτικών:

    • Διάβασε προσεκτικά τις κριτικές και ψάξε για επαναλαμβανόμενα σχόλια ή προβλήματα που αναφέρονται. Χρησιμοποίησε αυτές τις πληροφορίες για να βελτιώσεις τις παροχές και τις υπηρεσίες σου.

Βελτίωση Βαθμολογιών

  1. Συνεχής Βελτίωση:

    • Αντιμετώπισε τα σχόλια των επισκεπτών ως ευκαιρία για βελτίωση. Επένδυσε σε αναβαθμίσεις και αλλαγές που θα κάνουν το κατάλυμα πιο άνετο και ελκυστικό.
  2. Ποιότητα Υπηρεσιών:

    • Παρέχει άριστες υπηρεσίες και φροντίδα προς τους επισκέπτες για να εξασφαλίσεις υψηλές βαθμολογίες. Αυτό περιλαμβάνει την καθαριότητα, την άνεση, την πληρότητα των παροχών και την εξαιρετική φιλοξενία.

Αξιοποίηση των Κριτικών και Βαθμολογιών

  1. Χρήση Κριτικών για Προώθηση:

    • Χρησιμοποίησε τις θετικές κριτικές και βαθμολογίες για να προωθήσεις το κατάλυμά σου. Μπορείς να αναφέρεις τις θετικές εμπειρίες στις περιγραφές του καταλύματος ή στα προφίλ σου στα κοινωνικά δίκτυα.
  2. Διαφάνεια:

    • Να είσαι ειλικρινής και διαφανής με τους μελλοντικούς επισκέπτες. Οι καλές κριτικές και οι υψηλές βαθμολογίες θα αυξήσουν την εμπιστοσύνη τους στο κατάλυμά σου, ενώ η αντιμετώπιση των αρνητικών κριτικών με ειλικρίνεια θα δείξει ότι ενδιαφέρεσαι για τη βελτίωση και την ικανοποίηση των επισκεπτών.
  3. Προσαρμογή στις Ανάγκες των Επισκεπτών:

    • Οι κριτικές συχνά περιέχουν πολύτιμες πληροφορίες για το τι ακριβώς ψάχνουν οι επισκέπτες. Προσαρμόσου στις ανάγκες και τις προτιμήσεις τους, βελτιώνοντας τις παροχές και τις υπηρεσίες που προσφέρεις.

Πως να Λαμβάνεις Καλές Κριτικές

  1. Εξαιρετική Επικοινωνία:

    • Διατήρησε άριστη επικοινωνία από την αρχή μέχρι το τέλος της διαμονής. Γρήγορες και ευγενικές απαντήσεις δημιουργούν θετική εντύπωση.
  2. Ξεπερνώντας τις Προσδοκίες:

    • Προσπάθησε να ξεπερνάς τις προσδοκίες των επισκεπτών με μικρές πινελιές όπως ένα καλωσόρισμα, καθαρό και τακτοποιημένο χώρο, και βοήθεια με προτάσεις για την περιοχή.

Οι κριτικές και οι βαθμολογίες είναι η φωνή των επισκεπτών σου και το εργαλείο με το οποίο μπορούν να εκφράσουν την ικανοποίησή τους ή να επισημάνουν τυχόν προβλήματα. Χρησιμοποιώντας αυτές τις αξιολογήσεις με σοβαρότητα και επαγγελματισμό, μπορείς να βελτιώσεις το κατάλυμά σου και να προσελκύσεις περισσότερους επισκέπτες, διασφαλίζοντας μια επιτυχημένη εμπειρία φιλοξενίας στο Airbnb.

Follow us.

Learn how we help hosts to elevate their properties

If you want you can call us or send email.